ثبت نام تمدید تست سرعت

مشخصات خود را فراموش کرده اید؟

شرکت های عضو گروه تعاونی پیشگامان

شرکت پیشگامان سلامت

شرکت پیشگامان سلامت در کنار سایر سازمان ها ، انجمن ها و مؤسسات معتبر ، با شناخت لازم از شرایط و نیازهای گوناگون جامعه محترم پزشکی و خدمت رسانی به بیماران عزیز ، همراه خوبی در مسیر رفع نیازهای آنان می باشد.

شرکت پیشگامان محتوا گستر

نماینده انحصاری فروش سرویس تلفن بین الملل ۰۴۰ در داخل کشور

پیشگامان تبلیغات پرواز

آژانس تبلیغاتی پرواز، یک شرکت تعاونی تبلیغاتی دانش بنیان خلاق و متشکل از افراد متخصص و تاثیر گذار است . این شرکت به عنوان بزرگترین تعاونی تبلیغاتی، توانسته جمعی از بزرگترین و تاثیر گذارترین افراد حوزه تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی را گرد هم جمع کند تا سبد تبلیغاتی منحصر به فردی از راهکارهای تاثیرگذاری به مشتریان خود ارائه نماید.

پیشگامان توسعه ارتباطات

شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات، با هدف والای خدمت رسانی به عموم مردم شریف ایران، با اخذ مجوز FCP و با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و متخصصین مجرب، جهت ارائه خدمات اینترنت پرسرعت متفاوت و با کیفیتی برتر، در سطحی گسترده در سرتاسر کشورمان در حال رشد و توسعه است.

سرمایه گذاری پیشگامان کار و سرمایه

- فراهم کننده بستر فعالیت های اقتصادی از طریق جذب و مدیریت سرمایه - خرید، فروش و تضمین سهام گروه پیشگامان - سرمایه گذاری در خطوط ارتباطی استان یزد - مشارکت و سرمایه گذاری با سایر شرکت ها و بنگاه های اقتصادی

تعاونی مسکن و کارکنان و اعضای گروه

شرکت تعاونی مسکن کارکنان و اعضای گروه پیشگامان یزد در مهر ماه سال 1387 با هدف تامین کمک هزینه مسکن کارکنان و اعضای خود و با مدیریت سرمایه اعضا، در این راستا فعالیت دارد.

پیشگامان ADSL یزد

این شرکت با ایجاد بستر ADSL، خدمات اینترنتی را در استان یزد فراهم آورده است.

تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات

کارخانه ی عصر ارتباطات با هدف تولید و مونتاژ قطعات و تجهیزات مخابراتی و فناوری اطلاعات، آغاز به کار کرد و در این راستا با جذب نیروهای متخصص و مجرب داخلی، توانسته است محصولات مختلفی را طراحی و تولید نماید. از جمله ی این محصولات می توان به سامانه ی حضور و غیاب پیشگامان، سامانه ی هوشمند مانیتورینگ دما و رطوبت، سامانه ی هوشمند کنترل تردد خودرو مبتنی بر RFID و همچنین کیوسک های اطلاع رسانی اشاره کرد.

پیشگامان رسانه پارس

بزرگترین تعاونی تبلیغات کشور در حوزه رسانه ملی، محیطی و سرمایه گذاری تبلیغات

پیشگامان کویر آسیا

اولین شرکت اجرا کننده ی فیبر نوری بین المللی در ایران

پیشگامان ایساتیس ارتباطات کاسپین

این شرکت با ایجاد بستر ADSL، خدمات اینترنتی را در استان قزوین فراهم آورده است.

باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان

تشکیل مدارس ورزشی شنا، واتر پلو، هندبال و والیبال در سطح استان یزد و مراجعه به شهرستان های استان یزد به دعوت مسوولین آن شهرستان و بررسی استعدادهای ورزشی بالقوه آن شهرستان و حمایت های مادی و معنوی از تربیت بدنی

منابع انسانی، آموزش

آموزش و رشد نیروی انسانی در مجموعه با فعالیت این گروه به تحقق می پیوندد

گیلاس کامپیوتر

گیلاس کامپیوتر به عنوان شرکتی دانش بنیان و یکی از پیشگامان حوزه امنیت اطلاعات با بیش از 20 سال سابقه ی فعالیت، با تکیه بر دانش فنی متخصصان ، همواره ارتقای موقعیت در عرصه امنیت اطلاعات و همچنین افزایش میزان اعتماد و رضایت مشتریان خویش را سرلوحه ی امور قرار داده است.

تعاونی پیشگامان توسعه بندر خشک

این شرکت با هدف ایجاد نخستین بندرخشک ایران راه اندازی شده است.بندر خشک پایانه ای ترکیبی در پس کرانه است که به بندری ساحلی متصل است. در این بندر تجهیزات لازم و کـافـی بـرای مواجهه با تردد ناشی از چندین شیوه حمل ونقل اعم از جاده ای، ریلی و هوایی در نظر گرفته شده اند و مشتریان می توانند کالاهایشان را با استفاده از شیوه های مختلف به آن جا ارسال و یا از آن جا دریافت کنند.

ماهنامه مهندسی ارتباطات

ماهنامه مهندسی ارتباطات، از نشریات وابسته به گروه تعاونی پیشگامان می باشد و فعالیت های گسترده ای دارد.

واحد تشکیلات ,روش ها و منابع انسانی

آموزش و رشد نیروی انسانی در مجموعه با فعالیت این گروه به تحقق می پیوندد.

پیشگامان فناوری ایساتیس

شركت پیشگامان فناوري اطلاعات ايساتيس (عضو گروه تعاونی پيشگامان)، با هدف فعاليت در زمينه ی مهندسی نرم‌افزار، بنیان گذاری شده است و به عنوان واحد نرم افزار گروه تعاونی پیشگامان، طراحی و تولید نرم‌افزارهای کاربردی را به عنوان محور اصلی فعالیت‌های خود دنبال نموده است. استمرار مطالعات و تحقیقات و همچنین توجه به جديدترين تكنولوژي‌ها و متدولوژي هاي موجود موجب گردیده است که نرم‌افزارهای تولیدی شرکت، همواره به لحاظ کیفیت در بهترین سطح ممکن باشد و با توجه به نیازهای اصلی کاربران پیاده سازی شود.

پیشگامان کی پاد

سياست کلي کی‌پاد، فراهم آوردن بستري مناسب جهت ارائه ی راهکارهای جامع امنیتی، سیستم‌های مدرن زیرساخت مراکز داده و نيز ارائه سرويس‌هاي Passive و Active شبکه و امنيت شبکه و اطلاعات در سطح کشور مي‌باشد.

بیمه تعاون

شرکت بیمه تعاون با هدف ورود بخش تعاونی به عرصه ی فعالیت بانک و بیمه و راهیابی به بازارهای پولی و مالی کشور و تحقّق سیاست های کلی اصل 44 از سال 1386 آغاز به کار نموده و شکل عملیاتی به خود گرفته است.

مؤسسه مالی اعتباری نور

 مؤسسه‌ی اعتباری نور نهالی نو است با ریشه‌هایی کهن و تنومند در خاک که در پرتوی لطف پروردگار در عرصه ی بانکداری الکترونیک حضور پیدا کرده است. مؤسسه‌ی اعتباری نور با چشم‌انداز تبدیل شدن به اولین بانک اجتماعی در ایران به عرصه آمده‌ است.
بالا Call Now Button