ثبت نام تمدید تست سرعت

مشخصات خود را فراموش کرده اید؟

گروه تعاونی پيشگامان در راستاي توسعه ی صنعت IT كشور و پيش برد اهداف اطلاع رساني به عموم هموطنان گرامي، فعاليت خود را از سال 1375 به صورت جدي و با بهره گيري از نيروهاي متخصص آغاز نمود و در طي زمان فعاليت موفق به اخذ مجوزهاي ISP ،ISDP ،VOIP،ICT گرديد . این گروه، در همین راستا با هدف ارائه سرویس های پهنای باند، دز سال 1382 موفق به دريافت مجوز ندا (PAP) و در سال 1394 موفق به دریافت پروانه ی ایجاد و بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي گردید. شرکت پیشگامان، با تکیه بر توان و دانش فرهیختگان و نخبگان کشور و بهره گیری از  به روزترین تجهیزات و فناوری‌ها، پشتیبانی موثر و 24 ساعته از خدمات ارایه شده و سال‌ها تجربه در ارائه خدمات اینترنت پرسرعت، همچنین حوزه ی خدمات پهنای باند اختصاصی بر پایه بسترهای وایرلس، اینترانت و ... به ارائه سرویس های متنوع پرداخته است .
سال تاسیس: ۱۳۷۵

حوزه اصلی فعالیت: فناوری اطلاعات و ارتباطات
حوزه های توسعه ای: بانکداری، بیمه، حمل و نقل هوایی و ریلی، فیبر نوری زیر دریایی و...
اشتغال ایجاد شده: اشتغال مستقیم نزدیک به ۴۰۰ نفر و غیر مستقیم: بیش از ۱۵۰۰ نفر
تعداد شرکت ها: در حال حاضر ۲۶ شرکت
مدل اقتصادی: اقتصاد تعاونی
خدمات اصلی: سرمایه گذاری در حوزه ICT
خدمات فرعی: انواع نرم افزارهای تحت وب به سفارش مشتری، خدمات RFIDD، سیستم های هوشمند، ویدئو کنفرانس، سرورهای امنیتی و کلیه سرویس های ارزش افزوده
گستره جغرافیایی فعالیت: نمایندگی مستقیم در استان های کرمان، اصفهان، قزوین، فارس، بوشهر، خراسان رضوی، هرمزگان و در کشورهای کانادا، امارات، مالزی.

www.pishgaman.com

بالا Call Now Button