ثبت نام تمدید تست سرعت

مشخصات خود را فراموش کرده اید؟

اینترنت پهنای باند اختصاصی

در عصر دیجیتال کنونی، اتصال اینترنتی قابل اطمینان و پرسرعت، عنصری حیاتی و غیرقابل انکار در رشد و توسعه کسب‌وکارها است. در این میان، پهنای باند اختصاصی نه تنها یک ضرورت تلقی می‌شود، بلکه عاملی محرک و مکمل در افزایش توانمندسازی، بهره‌وری، تعامل، مقیاس‌پذیری و نوآوری یک مجموعه است.

تحت این بستر، پیشبرد یکپارچه عملیات، امکان بهبود تجارب مشتریان و مزیت‌های رقابتی که مؤلفه‌های اساسی در موفقیت کسب‌وکارهای در حال تحول امروز هستند، امکان‌پذیر خواهند شد.

پهنای باند اختصاصی، انتخابی ایده‌آل برای سازمان‌ها، کسب‌وکارها و کاربرانی است که برای افزایش ضریب بهره‌وری و بهبود فرآیندهای کاری خود به اتصال اینترنتی مطمئن، امن و پایدار نیاز دارند. کاربران با دریافت این سرویس، از سرعت فوق‌العاده دانلود و آپلود، کاهش قابل توجه نرخ تاخیر، ارتقای عملکرد شبکه و گزینه‌های شخصی‌سازی متعدد بهره‌مند خواهند شد. 

پیشگامان با کسب مجوز UNSP و در اختیار داشتن بیش از ۱۵۰۰ پاپ سایت و مرکز مخابراتی، از طریق ایجاد پوشش وسیع کشوری و تکیه بر دانش متخصصین خود به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در حوزه ارائه خدمات پهنای باند اختصاصی فعالیت دارد.

این سرویس از امکان ارائه سرعت تا بیش از 1000 مگابیت بر ثانیه و فراهم ساختن ضریب پایداری 99.5% تا 99.9% برخوردار است. علاوه بر آن، پیشگامان متعهد به ارائه پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته برای مشترکان خود بوده تا در صورت بروز مشکل، فورا در رفع آن اقدام نماید.

راهکارهای اینترنت سازمانی پیشگامان، شامل سه طرح نامحدود، حجمی و سرویس انتقال (vpls/mpls) است. شما می‌توانید پیش از انتخاب سرویس مورد نظر خود، از طریق ارتباط با کارشناسان فروش پهنای باند، اطلاعات لازم برای خرید سرویس منطبق با نیاز خود را به‌دست آورید.

جهت دریافت اینترنت پهنای باند اختصاصی حجمی و نامحدود با کلیک روی دکمه زیر ثبت نام خود را تکمیل کنید و یا با شماره 1577 تماس بگیرید.

 

از مزیت‌های پهنای باند اختصاصی پیشگامان می توان به موارد زیر اشاره داشت:

• وجود دفاتر استانی و استقرار نیروهای فنی جهت پشتیبانی به صورت 7*24
• ارائه سرویس پشتیبان ( Back Up ) به مشترکین پهنای باند اختصاصی
• ارائه‌ خدمات اینترنت مطابق با SLA ( توافقنامه سطح خدمات )
• امکان ارائه خدمات به سرویس دهندگان اینترنت با بالاترین کیفیت
• امکان ارائه دسترسی های کامل مانیتورینگ سرویس به کاربران
• امکان ارائه سرعت تا بیش از 1000 مگابیت بر ثانیه
• ارائه سرویس با ضریب پایداری ٩٩.٥% تا ۹۹.۹%
• ارائه سرویس های متنوع متناسب با نیاز کاربران
• امکان ارائه خدمات در سراسر کشور

از آنجا که پهنای باند اختصاصی باعث افزایش سرعت اینترنت می‌شود، می‌تواند زمان‌های انتظار پرسنل برای بارگزاری یک صفحه، مشاهده ویدئو و دانلود و آپلود فایل های مورد نیاز را کاهش دهد و به این ترتیب به افزایش بهره‌وری کارمندان شرکت کمک کند.

برای دریافت سرویس پهنای باند اختصاصی حجمی و نامحدود با کلیک بر روی دکمه زیر ثبت نام خود را تکمیل کنید و یا با شماره ۱۵۷۷ تماس بگیرید.

 

با توجه به اینکه برای راه‌ اندازی سرویس پهنای باند اختصاصی حجمی به امکان‌ سنجی برای نصب تجهیزات و سرویس‌ دهی نیاز هست، ابتدا باید برای اطمینان از اینکه شما امکان استفاده از این سرویس را دارید با شرکت تماس بگیرید.

به علاوه هزینه‌ها بسته به تجهیزاتی که در هر محل ممکن است مورد نیاز باشد و نوع تجهیزاتی که متقاضی درخواست می‌ کند می‌تواند متفاوت باشد.

به همین منظور باید برای دریافت تعرفه پهنای باند اختصاصی حجمی پیشگامان با شماره تلفن ۱۵۷۷ با این شرکت تماس بگیرید.

 

با توجه به اینکه برای راه‌ اندازی سرویس پهنای باند اختصاصی نامحدود به امکان‌ سنجی برای نصب تجهیزات و سرویس‌ دهی نیاز هست، ابتدا باید برای اطمینان از اینکه شما امکان استفاده از این سرویس را دارید با شرکت تماس بگیرید.

به علاوه هزینه‌ها بسته به تجهیزاتی که در هر محل ممکن است مورد نیاز باشد و نوع تجهیزاتی که متقاضی درخواست می‌ کند می‌تواند متفاوت باشد.

به همین منظور باید برای دریافت تعرفه پهنای باند اختصاصی نامحدود پیشگامان با شماره تلفن ۱۵۷۷ با این شرکت تماس بگیرید.

 

شرکت پیشگامان برای مشتریان خود سه نوع پهنای باند اختصاصی در نظر گرفته است:

اختصاصی نامحدود

در این سرویس مشترک به صورت نامحدود و فارغ از حجم مصرفی براساس نیاز خود از اینترنت ارائه شده استفاده می نماید. این سرویس برای آن دسته از متقاضیانی که نیاز به حجم بالایی دارند یا برای سازمان‌ها و موسسات بزرگ که تعداد استفاده کنندگان اینترنت در آنها بالاست، گزینه مناسبی است.

اختصاصی حجمی

دیگر سرویس پهنای باند اختصاصی پیشگامان سرویس اختصاصی حجمی است. این سرویس برای شرکت‌ های کوچکی که نیاز به حجم زیادی ندارند گزینه مناسبی است.

سرویس انتقال ( vpls/mpls )

این سرویس برای شرکت ها و سازمان هایی که دارای چندین شعبه بوده و نیازمند ارتباط بین مرکز اصلی و شعب هستند، مناسب و ضروری است. پیشگامان با دارا بودن پوشش وسیع کشوری می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز این سازمان ها باشد.

برای دریافت سرویس پهنای باند اختصاصی با کلیک بر روی دکمه زیر ثبت نام خود را تکمیل کنید و یا با شماره ۱۵۷۷ تماس بگیرید.

 

خدمات ارائه شده توسط اکثر شرکت ها یکسان است اما آنچه پیشگامان را متمایز می سازد، بستر مطمئن و تکنولوژی انتقال و پشتیبانی قوی است که سبب می شود امنیت به بالاترین شکل ممکن در سرویس پهنای باند اختصاصی رعایت شود.

برای دریافت سرویس و خرید پهنای باند اختصاصی با کلیک بر روی دکمه زیر ثبت نام خود را تکمیل کنید و یا با شماره ۱۵۷۷ تماس بگیرید.

خدمات پیشگامان عمدتاً به سه دسته تقسیم می‌ شوند:

خدمات قبل از فروش پهنای باند اختصاصی

قبل از اینکه اقدام به خرید کنید می‌توانید برای مشاوره با واحد فروش تماس بگیرید و از خدمات زیر به‌صورت رایگان بهره‌ مند شوید:

  • مشاوره و بررسی نیاز مشتریان
  • زمان‌بندی عملیاتی، راه‌اندازی و تحویل خدمات به مشتریان
  • سرویس تست پهنای باند

خدمات پس از فروش پهنای باند پیشگامان

یکی از ویژگی‌هایی که پیشگامان را از سایر رقبا متمایز می‌کند، خدمات پس از فروش این شرکت است. خدمات پس از فروش شرکت عبارتند از:

  • نصب و راه‌اندازی رایگان
  • ارائه تجهیزات به‌صورت امانی
  • تحویل سیستم نظارت و مانیتورینگ پهنای باند
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته (تلفن ۱۵۷۷ داخلی ۲)
  • بررسی، رفع عیب سرویس و اعزام کارشناس در کمترین زمان ممکن
  • بازرسی و نظارت بر خدمات ارائه شده پهنای باند به‌منظور پشتیبانی و محافظت از حقوق مشترکین
  • به روز نگه داشتن شبکه و بستر خدمات ارائه شده

جبران خسارت و ضمانت بازپرداخت وجه

شرکت متعهد است در صورتی که اختلال و قطعی به وجود آمده مربوط به شبکه پیشگامان و در حیطه مسئولیت شرکت باشد مطابق با ضوابط و چارچوب موافقت نامه های سطح خدمات (SLA) سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی تبصره ذيل اقدام به جبران قطعی ها نماید .

برای دریافت سرویس پهنای باند اختصاصی با کلیک بر روی دکمه زیر ثبت نام خود را تکمیل کنید و یا با شماره ۱۵۷۷ تماس بگیرید.

برای دریافت و خرید پهنای باند اختصاصی با کلیک بر روی دکمه زیر ثبت نام خود را تکمیل کنید و یا با شماره ۱۵۷۷ تماس بگیرید.

پهنای باند اختصاصی

برای دریافت سرویس پهنای باند اختصاصی (Dedicated Bandwidth) با کلیک بر روی دکمه زیر ثبت نام خود را تکمیل کنید و یا با شماره ۱۵۷۷ تماس بگیرید.

 

  • جهت دریافت کاتالوگ پیشگامان از لینک زیر اقدام نمایید.

 

بالا Call Now Button