سرویس‌های Video On Demand به کاربران این امکان را می‌دهند محتوای مورد نظر خود را هر زمان که می‌خواهند دریافت و تماشا کنند. این رسانه‌های تعاملی این امکان را فراهم کرده‌اند که مشترکین بتوانند از آرشیو هزاران فیلم،سریال،مستند،تلویزیون آنلاین و ... بهره‌مند شوند. شما کاربران عزیز می‌توانید از طریق حالت‌های زیر با شرکت‌هایی که طرف قرارداد شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات هستند از امکانات این سرویس‌ها بدون کسر ترافیک استفاده نمایید.



حالت های مختلف ارائه سرویس VOD



از طریق دستگاه ستاپ باکس : در این روش سیستم‌های VOD تلویزیونی می‌توانند محتویات را از طریق یک ستاپ باکس دریافت کرده و به کاربر این اجازه را می‌دهد تا به صورت آنی محتویات را از یک سرور مرکزی انتخاب و بر روی هر نوع صفحه نمایش شامل تلویزیون ، کامپیوتر یا هر وسیله دیگری تماشا کند.

نحوه استفاده از سایت دیجیتون : ابتدا وارد سایت می‌شوید. بر روی دکمه عضویت کلیک می‌کنید. برای عضویت شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و بعد از دریافت کد تایید می‌توانید وارد سایت شوید. جهت استفاده از فیلم‌ها بعد از انتخاب فیلم، روی دکمه خرید اشتراک کلیک کنید و بعد از تکمیل فرآیند خرید می‌توانید از امکانات این سایت استفاده کنید.

نحوه استفاده از سایت کاناپه : ابتدا وارد سایت می‌شوید. بر روی دکمه ثبت نام کلیک می‌کنید. برای عضویت شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و بعد از دریافت کد تایید می‌توانید وارد سایت شوید. جهت استفاده از فیلم‌ها بعد از انتخاب فیلم، روی دکمه خرید اشتراک کلیک کنید و بعد از تکمیل فرآیند خرید می‌توانید از امکانات این سایت استفاده کنید.



Call Now Button