ثبت نام تمدید تست سرعت

مشخصات خود را فراموش کرده اید؟

اینترنت وایرلس اختصاصی

تصور کنید در زمان رفتن به سر کار یا هر جای دیگری، وقتی در ایستگاه مترو یا اتوبوس منتظر نشسته‌اید یا در حال استراحت در پارک و کافه و... هستید، بتوانید به یک اتصال پرسرعت اینترنت دسترسی داشته باشید. اتصالی که هر جا می‌روید در کنارتان باشد و بتوانید با استفاده از آن کارهای روزمره اینترنتی خود را انجام دهید. اینترنت وایرلس، اتصالی است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

اینترنت وایرلس از یک سو می‌تواند ارتباط با اینترنت را در هر جای شهر برای شما فراهم کند. از سوی دیگر سرعتی فراتر از سرویس‌های DSL را در اختیارتان می‌گذارد. دیگر نیازی به تجهیزات و سیم‌کشی و رانژه خط ندارید. درواقع هر جایی که بخواهید می‌توانید به اینترنت متصل باشید. نه حضور در ساختمان و فضای سرپوشیده سرعت اتصال شما را کم می‌کند و نه متحرک بودن شما تاثیری بر کیفیت اتصال دارد. اینترنت بی‌ سیم اختصاصی سرویسی است که می‌تواند بسیاری از ایرادهای سرویس‌های DSL را پوشش دهد و همیشه در کنارتان باشد.

امروزه علاوه بر اینترنت ADSL و TD-LTE که توسط طیف وسیعی از کاربران شخصی و مشاغل کوچک استفاده می‌شود، اینترنت وایرلس (نقطه به نقطه) نیز توانسته تا نظر بسیاری از سازمان‌ها، شرکت‌های بزرگ خصوصی و دولتی و استارتاپ‌ها را به خود جلب کند. این سرویس با حداقل تاخیر و پینگ، بالاترین سرعت و امنیت ممکن را برای کاربران فراهم می‌سازد.

اینترنت وایرلس بهترین و کامل‌ترین گزینه برای مشاغلی است که برای خدمات و کسب‌وکار خود به اینترنت نامحدود نیاز دارند. این سرویس امکان اتصال به شبکه ارتباطی بیسیم را فراهم کرده و معمولا از طریق امواج رادیویی ارائه می‌شود. اینترنت وایرلس به جای کابل، از امواج الکترومغناطیسی برای انتقال داده استفاده می‌کند. این امواج از طریق آنتن‌های مخصوص، کار انتقال اطلاعات بین فرستنده و گیرنده را انجام می‌دهد.

معرفی اینترنت وایرلس اختصاصی

اینترنت وایرلس نوعی از اتصال اینترنت است که با استفاده از امواج رادیویی ارتباط برقرار کرده و نیازی به سیم یا فیبر نوری ندارد. در این نوع اینترنت سرویس‌ دهنده‌ ها با استفاده از آنتن‌ها یا برج‌های بلند ارتباطی که در سطح شهر نصب می‌کنند، پوشش اینترنت بی‌سیم اختصاصی را در کل شهر برقرار می‌کنند. سپس برای هر محلی که نیاز به اشتراک این سرویس داشته باشد، یک آنتن گیرنده در پشت بام آن نصب می‌شود تا بتواند به برج‌های ارتباطی متصل شود. در نهایت مشترک این سرویس باید یک دستگاه ACCESS POINT در خانه یا هرجایی همراه خود داشته باشد تا بتواند اینترنت را به صورت وای فای برای وسایل ارتباطی در خانه مهیا کند. در صورتی که مکان مورد نظر کاربر پوشش شبکه وایرلس خوبی داشته باشد، ممکن است بدون آنتن در پشت‌بام هم بتواند به اینترنت متصل شود. همچنین کاربر می‌تواند در سطح شهر هم از پوشش وایرلس استفاده کرده و به اینترنت متصل شود.

اینترنت وایرلس در مقایسه با اینترنت DSL مزیت‌هایی دارد که باعث محبوبیت آن شده است. این نوع اتصال اینترنت هم سرعت بالایی دارد و هم ارتباط آن بسیار پایدار است. دو مسئله‌ای که همیشه دغدغه کاربران اینترنت بوده است. به علاوه اگر شما در خانه یا محل کار خط تلفن نداشته باشید، استفاده از اینترنت بی‌سیم خانگی می‌تواند کم‌هزینه‌تر باشد. برای گرفتن اتصال DSL نیاز به کشیدن خط تلفن و سپس خرید مودم دارید.

بعد از آن رانژه کردن خط و گرفتن اشتراک سرویس DSL را هم باید انجام دهید. روندی که هم هزینه زیادی دارد و هم وقت و انرژی زیادی از شما می‌گیرد. اما اگر تمایل به خرید اینترنت وایرلس خانگی داشته باشید، کارتان خیلی راحت است. شما به راحتی می‌توانید با خرید دستگاه اکسس پوینت و گرفتن اشتراک به اینترنت دسترسی پیدا کنید. ضمن اینکه از این اتصال نه‌تنها در خانه بلکه در هر جای دیگری هم می‌توانید استفاده کنید.

در اتصال اینترنت وایرلس محدودیت‌های رایج برای افزایش پهنای باند وجود ندارد. در نتیجه هر زمانی که کاربر نیاز داشته باشد می تواند از سرویس‌دهنده خود تقاضای خرید پهنای باند اینترنت بیشتری کند.

مزایای اینترنت وایرلس اختصاصی پیشگامان

شرکت پیشگامان در راستای تامین نیازهای مشتریان و پوشش انواع خدمات اینترنتی، اقدام به ارائه سرویس اینترنت وایرلس اختصاصی کرده است. این سرویس با بالاترین کیفیت، در کمترین زمان ممکن در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد. موارد زیر مهم‌ترین مزیت‌های اینترنت وایرلس اختصاصی پیشگامان هستند:

  • پوشش‌ سرویس پهنای باند اختصاصی در سراسر کشور
  • ارائه سرویس‌های متنوع متناسب با نیاز مشتریان
  • ارائه سرویس پشتیبان (Back Up) به مشتریان پهنای باند اختصاصی
  • ارائه‌ خدمات اینترنت مطابق با SLA (توافقنامه سطح خدمات)
  • امکان‌ سنجی و راه‌اندازی سرویس در کمترین زمان ممکن
  • ارائه چندین مسیر جداگانه روی شبکه اینترنت بین الملل جهت جلوگیری از قطع سرویس
  • امکان ارائه دسترسی‌ های کامل مانیتورینگ سرویس به مشتریان
  • امکان ارائه خدمات به سرویس‌ دهندگان اینترنت با بالاترین کیفیت
  • وجود دفاتر استانی و استقرار نیروهای فنی جهت پشتیبانی به صورت 24 ساعته در ۷ روز هفته
  • امکان ارائه آی‌ پی‌ های نسخه 4 و 6 بنا بر میزان مصرف و تقاضای مشترک

اینترنت وایرلس اختصاصی برای چه مکان‌ هایی مناسب است؟

اینترنت وایرلس اختصاصی بیش از همه، برای مکان‌ هایی مفید است که خطوط تلفن در آنجا مشکلاتی دارد و امکان اتصال به سرویس DSL را ندارند. همچنین مکان‌ هایی که از قسمت اصلی شهر دور هستند و کشیدن خط تلفن برای آن‌ها هزینه زیادی دارد، می‌توانند از اینترنت بی سیم اختصاصی استفاده کرده و در هزینه‌ های خود صرفه‌ جویی کنند. فارغ از این شرایط، همه کسانی که نیاز به سرویس اینترنت پرسرعت و پایدار دارند و همچنین کسانی که نیاز دارند اتصال اینترنت‌شان همیشه برقرار باشد، می‌توانند از اینترنت بی‌سیم خانگی استفاده کنند.

تعرفه اینترنت وایرلس اختصاصی و خانگی

پیشگامان با ارائه سرویس‌های متنوع امکان انتخاب سرویس بر اساس نیازتان را به شما می‌دهد. جهت اطلاع از تعرفه اینترنت وایرلس می‌توانید با واحد پهنای باند وایرلس تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش

در حال حاضر اینترنت وایرلس اختصاصی پیشگامان در استان‌های زیر ارائه می‌شود:

  • استان تهران
  • استان یزد
  • استان فارس
  • استان قزوین
  • استان خراسان رضوی
  • استان کرمان
  • استان اصفهان

نحوه سفارش و فعالسازی اینترنت وایرلس (wireless)

برای سفارش و فعال‌ سازی اینترنت وایرلس پیشگامان باید ابتدا شماره تماس خود را در قسمت فروش سرویس وایرلس وارد کنید تا کارشناسان ما برای ارائه مشاوره رایگان و امکان‌سنجی ارائه سرویس با شما تماس بگیرند. مراحل کلی خرید اینترنت وایرلس را درادامه می‌بینید:

  • تماس با واحد فروش پهنای باند (وایرلس) پیشگامان
  • ثبت شماره تماس در سایت پیشگامان
  • دریافت مشاوره رایگان سرویس پهنای باند وایرلس
  • انتخاب سرویس مورد نظر و ثبت درخواست امکان‌سنجی به واحد وایرلس
  • اعلام نتیجه امکان سنجی
  • در صورت مثبت بودن نتیجه امکان‌سنجی، تجهیزات وایرلس مورد نیاز به مشترک اعلام می‌شود.
  • در صورتی که مشترک تجهیزات موردنیاز را نداشته باشد، می‌تواند از پیشگامان تهیه کند.
  • صدور پیش‌فاکتور سرویس جهت تایید و پرداخت توسط مشترک
  • نصب تجهیزات و راه‌اندازی سرویس پس از تایید نهایی و پرداخت تعرفه

با انجام مراحل بالا ظرف چند روز اتصال اینترنت بی‌سیم خانگی شما برقرار می شود. سپس می‌توانید از سرعت و کیفیت اتصال اینترنت خود لذت ببرید. اینترنت بی‌ سیم اختصاصی برای مکان‌هایی که بدون خط تلفن هستند و کشیدن خط تلفن برای آنها پر هزینه یا ناممکن است، گزینه بسیار مفید و مقرون‌ به‌ صرفه‌ ای است. اگر شما هم به این سرویس نیاز دارید و در استان‌های تحت پوشش اینترنت وایرلس پیشگامان هستید، می‌توانید همین الان برای سفارش آن اقدام کنید.

بالا Call Now Button