ثبت نام تمدید تست سرعت

مشخصات خود را فراموش کرده اید؟

پیشگامان در یک نگاه

شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات در راستاي توسعه صنعت IT كشور و پیشبرد اهداف اطلاع رسانی به عموم هموطنان گرامی فعاليت خود را از سال 1382 به صورت جدي و با بهره گيري از نيروهاي متخصص آغاز نموده است. این شرکت، در همین راستا مجوز PAP را دریافت نمود و در سال 1402 موفق به اخذ مجوز UNSP (پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی) از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گردید.

هم اكنون این شرکت، با گسترش دامنه فعاليت هاي خود در سراسر كشور ، سرویس های خانواده DSL نظیر ADSL2+ / G.SHDSL / VDSL / VDSL2 را در 30 استان و بیش از 300 شهر ارائه می نماید. شرکت پیشگامان با تکیه بر توان و دانش فرهیختگان و نخبگان کشور و بهره گیری از به روزترین تجهیزات و فناوری‌ها، پشتیبانی موثر و 24 ساعته از خدمات ارایه شده و سال‌ها تجربه در ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ، همچنین حوزه خدمات پهنای باند اختصاصی بر پایه بسترهای وایرلس، اینترانت و ... به ارائه سرویس های متنوع پرداخته است.

همچنین با توجه به اخذ مجوز UNSP (پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی) نسبت به ارائه خدمات اینترنت مرکزی ویژه برج ها و مجتمع ها، اینترنت فیبر نوری، اینترنت پرسرعت بی سیم اشتراکی، پهنای باند اختصاصی، سرویس public WIFI، تلفن ثابت مبتنی بر IP، خدمات اینترنت نسل 4 ثابت TD-LTE یا اینترنت بی سیم بر روی بستر سیم کارت مشغول به فعالیت می باشد.

شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات با بیش از 350 نفر پرسنل مستقیم و 1000 نفر پرسنل غیرمستقیم و همچنین در اختیار داشتن بیش از 700 نمایندگی در سراسر کشور مشغول به ارائه خدمات مختلف در حوزه اینترنت می باشد.
در راستای کسب رضایتمندی بیشتر مشترکین این شرکت با توسعه شبکه وایرلس، پوشش گسترده ای را در سطح کشور بوجود آورد تا در راستای ارائه خدمات تکمیلی به مشتریان محترم، امکان سرویس دهی خاص برای ارگان ها، سازمان ها و شرکت های مختلف و همچنین برج‌ها و مجتمع‌ها را فراهم نماید.

بالا Call Now Button