ثبت نام تمدید تست سرعت

مشخصات خود را فراموش کرده اید؟

مشترک گرامی به منظور راهنمایی شما برای استفاده هر چه بهتر از خدمات ارائه شده در سامانه ارتباط با مشترکین، در این بخش به معرفی هر یک از قسمت های این سامانه می پردازیم.

  • ورود به پنل کاربری
  • داشبورد
  • خرید سرویس
  • خرید ترافیک
  • اضافه برقرارداد
  • خرید آی پی
  • آخرین پیش فاکتور
  • پرداخت پیش فاکتور از طریق پایانه بانکی (پرداخت آنلاین)
  • ثبت فیش واریزی
  • گزارشات
  • بررسی سابقه مالی
  • ترافیک مصرفی

برای بررسی وضعیت مالی قبل از هر کاری باید به پنل کاربری خود وارد شوید.
انجام این کار از دو طریق امکان پذیر می باشد :

ورود به پنل کاربری :

ورود مرحله به مرحله :

ابتدا وارد سایت www.Pishgaman.net شوید.
از سر برگ های بالا گزینه " امور مشتریان " و پس از نمایش زیر مجموعه ها گزینه دوم" ورود به پنل کاربری "را انتخاب کنید. و یا برای ورود مستقیم به کمک آدرس سایت my.pishgaman.net وارد صفحه شوید.

اگر یکی از مراحل را به درستی طی کرده باشید مطابق شکل ، وارد صفحه احراز هویت می شوید :

2

توجه داشته باشید که گزینه ورود مشترکین فعال باشد .

در این صفحه نام کاربری و رمز عبوری که از شرکت دریافت کرده اید ، وارد کنید و برروی گزینه ورود کلیک کنید.

علاوه بر ورود مشترکین میتوانید از طریق شارژ سریع وارد پنل کاربری شوید که در این روش داشتن نام کاربری کافی می باشد ولی در شارژ سریع عوامل محدودی را می توان بررسی کرد ( ثبت اضافه برقرارداد و بررسی گزارشات مصرفی و ... از مواردی هستند که در شارژ سریع نمیتوان مورد بررسی قرار داد. )

در نتیجه توصیه می شود از طریق ورود مشترکین وارد پنل کاربری خود شوید. پس از وارد کردن اطلاعات وارد پنل کاربری خود می شوید، در سمت راست فهرستی وجود دارد که در ادامه موارد کاربردی را بررسی می کنیم.

اولین بخشی که پس از ورود به سامانه قابل مشاهده می باشد داشبورد است. هدف از طراحی این قسمت ارائه گزارشی کامل از نحوه استفاده از خدمات و همچنین ایجاد فرم های ساده و کاربردی برای انجام سریع تر خدمات موجود در سایت می باشد.

در این صفحه اطلاعات کاملی شامل موارد زیر ارائه شده است:

3

مشخصات سرویس :

سرویسی که خریداری کرده اید و در حال حاضر استفاده می کنید را نمایش می دهد.

گزارش مصرف :

وضعیت ترافیک (حجم ) : شامل اطلاعاتی در خصوص وضعیت استفاده شما از ترافیک مجاز می باشد. بر اساس نوع سرویسی که انتخاب نموده اید در این قسمت میزان مصرف و میزان باقی مانده ترافیک شما قابل مشاهده است.
وضعیت سرویس : میزان استفاده از سرویس بر اساس تعداد روز قابل ملاحظه می باشد. تعداد کل روزهای مربوط به دوره و تعداد روزهای سپری شده به همراه تعداد روز های باقی مانده ، در این قسمت، قرار داده شده است.

وضعیت ترافیک رزرو ( حجم رزرو ) : در صورت اتمام حجم، قبل از تاریخ انقضا باید حجم اضافه خریداری نمایید.
و ترافیک خریداری شده در قسمت ترافیک رزرو نمایش داده می شود این موضوع به این خاطر می باشد که در صورت اتمام زمان، ترافیک رزرو از بین نمی رود و به دوره بعد انتقال پیدا می کند.

لازم به توضیح می باشد برای سهولت مشتریان محترم عملیات خرید ترافیک و همچنین تمدید سرویس از طریق صفحه داشبورد امکان پذیر می باشد.

با توجه به اینکه شما در چه وضعیتی قرار دارید ( اتمام دوره یا اتمام ترافیک)، نوع پیامی که نمایش داده می شود متفاوت می باشد.

۱-در صورتی که سرویس شما به اتمام رسیده باشد :

در صفحه اول ( داشبورد ) ، آخر صفحه گزینه تمدید سرویس را کلیک کنید.

4

۲- در صورتی که سرویس شما به اتمام نرسیده باشد و درحال استفاده سرویسی باشید در این حالت دو نوع خرید سرویس وجود دارد .

خرید سرویس رزرو : اگر میخواهید سرویس دوره بعدی خود را انتخاب و خرید کنید از این گزینه میتوان استفاده کرد.

با فرا رسیدن تاریخ انقضا سرویس فعلی ، سرویس رزرو به صورت خودکار فعال می شود .

تمدید سرویس میاندوره : اگر به هر دلیلی از سرویس خود رضایت ندارید (به طور مثال خرید اشتباه ، سرعت پایین و یا ترافیک کم خود سرویس و یا به هر دلیل دیگری ) و قصد تعویض سرویس خود را دارید ، توصیه می شود از تمدید سرویس میاندوره استفاده کنید .

در این روش ترافیک باقی مانده و زمان باقی مانده را با توجه به الگوریتم های محاسباتی ، به صورت ریالی محاسبه نموده و به عنوان بستانکار ثبت می شود تا سرویس میاندوره ( جایگزین ) خود را انتخاب کنید و مابه التفاوت بررسی می شود .

لازم به ذکر است ، زمانی که سرویس جت گام داشته باشید نمی توانید سرویس جایگزین انتخاب کنید . توصیه می شود برای سرویس میاندوره با همکاران واحد فروش در تماس باشید و مشورت کنید.

service

اگر نوع خرید سرویس خود را انتخاب کنید مطابق شکل لیستی از سرویس ها را به شما نمایش می دهد :

service2

لازم به ذکر است پس از انتخاب نوع سرویس ( ON ) با کلیک برروی گزینه خرید سرویس ، به پایانه پرداخت الکترونیک یکی از بانک های طرف قرارداد شرکت منتقل می شوید.

پرداخت الکترونیک با استفاده از پایانه بانکی، در بخش های بعدی به تفصیل آموزش داده شده است.

hajmnew

درصورتی که ترافیک شما قبل از پایان دوره سرویس ، به پایان رسیده باشد ،می توانید با انتخاب نوع محصول( نوع ترافیک : برای مثال ۱ گیگابایت) و انتخاب تعداد مورد نظر اقدام به خریداری ترافیک نمایید.

لازم به ذکر است پس از انتخاب مقدار ترافیک ( ON ) برروی گزینه سفارش ترافیک کلیک کنید،در این صورت به پایانه پرداخت الکترونیک یکی از بانک های طرف قرارداد شرکت منتقل می شود.

پرداخت الکترونیک با استفاده از پایانه بانکی، در بخش های بعدی به تفصیل آموزش داده شده است.

hajm2

تمدید موقت امکاني است که پس از اتمام قرارداد کاربر و در شرايط اضطراري و تنها دوبار بار در طول دوره قرارداد کاربر به ايشان به عنوان شارژ موقت تخصيص مي يابد. هدف بر اين است تا مشترک پس از اتمام قرارداد جاري به دليل اتمام بازه قرارداد و یا ترافیک مجاز ، حداکثر دو روز (در صورت اتمام سرویس) و حداکثر ۲۵۶ مگابایت ترافیک(در صورت اتمام ترافیک سرویس ) به عنوان شارژ موقت و به صورت امانت داشته باشد.ترافیک و روز های منظور شده در فاکتور دوره بعدی کاربر محاسبه و از وی کسر خواهد شد .

برای اعمال برروی گزینه تمدید موقت کلیک کنید.

tamdiiid

پس از انتخاب تمدید موقت طبق شکل وارد صفحه ای می شود که در آن می توانید تمدید موقت حجم و یا تمدید موقت روز را انتخاب کنید و در انتها برروی " درخواست اضافه برقرارداد" کلیک کنید .

tamdiiiid2

در صورت امکان مودم را برای چند دقیقه ای خاموش و مجدد روشن کنید.

قبل از هر موضوعی باید تعیین کنید که به چند آی پی استاتیک نیاز دارید ؟

  • رنج آی پی ( از یک آی پی بیشتر)
  • تک آی پی

برای خرید رنج آی پی باید با واحد فروش تماس بگیرید ،اما اگر تصمیم داشته باشید تک آی پی بخرید میتوانید از طریق پنل کاربری خود خرید را انجام دهید که در ادامه نحوه خرید آن توضیح داده میشود.

از منو سمت راست گزینه خرید آی پی را انتخاب میکنیم و سپس از موارد باز شده روی خرید آی پی کلیک میکنیم.

10

در صفحه باز شده در ستون انتخاب دکمه انتخاب را به حالت ON  در بیاورید و سپس در قسمت پایین تعداد ماه هایی که میخواهید آی پی استاتیک در اختیار داشته باشید را انتخاب فرمایید و پس از آن دکمه سفارش آی پی را بزنید، سپس فاکتور خرید آی پی صادر میشود و میتوانید پرداخت آن را انجام دهید.

11

نهایتا بعد از پرداخت فاکتور با یکبار خاموش و روشن کردن مودم آی پی خریداری شده روی اشتراک شما فعال میگردد و برای اطلاع از آدرس آی پی که خریداری کرده اید میتوانید از طریق پنل کاربریتان و در قسمت داشبورد در مشخصات سرویس آن را مشاهده کنید.

در صورتی که مدت دوره شما در حال اتمام است و یا برای خریداری گیگ اضافه از طریق صفحه خرید ترافیک اقدام به خریداری ترافیک نموده باشید، پیش فاکتوری به صورت اتوماتیک توسط سیستم ایجاد می گردد.از گزینه های سمت راست " آخرین پیش فاکتور ها" میتوانید بر اساس نوع درخواست های خود اقدام به ملاحظه و پرداخت پیش فاکتور نمایید .

آخرین پیش فاکتور سه زیر مجموعه دارد :

  • آخرین پیش فاکتور سرویس
  • آخرین پیش فاکتور ترافیک
  • آخرین پیش فاکتور آی پی

12

پس از انتخاب بانک و کلیک برروی دکمه "پرداخت آنلاین" شما به بخش پرداخت الکترونیک یکی از بانک های طرف قرارداد ما (بر اساس انتخاب بانک) منتقل می شوید.

13

در این بخش، اطلاعات مورد نیاز شما عبارتند از شماره ۱۶ رقمی که روی کارت بانکی شما درج شده است.

14

کد سه یا چهار رقمی CVV۲ که روی کارت بانکی يا پشت آن درج شده است.

15

رمز اینترنتی (رمز دوم) : برای فعال کردن رمز دوم یا رمز اینترنتی خود کافیست از طریق خودپرداز یکی از شعبه هایی که کارت بانکی شما متعلق به آن می باشد، رمز دوم خود را فعال کنید. برای دریافت رمز اینترنتی باید در دستگاه خودپرداز، به بخش عملیات رمز و سپس دریافت رمز دوم مراجعه کنید. همچنین می توانید با مراجعه به یکی از شعب بانکهای عضو شتاب (بانکی که در آن حساب دارید) درخواست دریافت رمز دوم (به منظور استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک) نمایید.

16

در صورتی که اطلاعات کارت بانکی درست وارد شده باشد و عملیات بانکی با موفقیت انجام شود، بانک مقصد شما را به سایت شرکت باز می گرداند و می توانید اطلاعات مربوط به تراکنش راملاحظه نمایید.

قبل از اینکه در مورد این بخش صحبت کنیم لازم است خاطر نشان شود که با توجه به سهولت و سرعت روش پرداخت اینترنتی و تهیه ساز و کارهای استفاده از این روش در سامانه، بهتر است به جای استفاده از روش های دیگر، برای پرداخت وجه پیش فاکتور ها، از روش پرداخت اینترنتی استفاده نمایید.

در صورتی که وجه مربوط به پیش فاکتور را از یکی از روشهای( مراجعه به بانک طرف قرارداد یا واریز به حساب از طریق دستگاه های خودپرداز) به حساب ( ۶۱۰۴۳۳۷۶۳۵۳۵۹۷۱۲ به نام شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات ) واریز نموده اید، لازم است برای اعلام پرداختی خود، مشخصات مربوط به فیش واریزی را در بخشی که با همین عنوان در سامانه طراحی شده است، ثبت نمایید و یا با واحد فروش در تماس باشید .

17

همانطور که در تصویر بالا ملاحظه می کنید برای ثبت فیش واریزی می بایست فرم مربوطه را تکمیل نمایید.
نکته مهم در این بخش آن است که شما تنها یک بار می توانید برای هر پیش فاکتور این فرم را تکمیل نمایید. بنابراین در تکمیل این فرم دقت لازم را مبذول فرمایید.

در صورتی که وجه مربوط به پیش فاکتور را از طریق خود پرداز به حساب شرکت واریز نموده اید در تکمیل فرم حتما ۴ رقم آخر کارت خود را وارد نمایید.

در فیلد مبلغ واریزی در صورتی که مبلغ وارد شده از مبلغ پیش فاکتور کمتر باشد، سیستم به شما اخطار خواهد داد، لذا خواهشمند است در زمان واریز وجه به حساب و همچنین ثبت مبلغ واریزی دقت فرمایید.

در صورتی که اطلاعات مربوط به فرم به درستی وارد شده باشد پس از کلیک بر روی دکمه تایید و ثبت اطلاعات پیغامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات به شما نشان داده خواهد شد.

همکاران ما در بخش پشتیبانی فروش در اسرع وقت ( حداکثر یک روز کاری ) اطلاعات ثبت شده فیشهای واریزی را بررسی و در صورت تطابق این اطلاعات با اطلاعات دریافت شده از بانک های طرف قرارداد صحت وجوه واریز شده تایید خواهد شد.

برای رویت سابقه مالی ، ترافیک مصرفی و یا میزان مصرف میتوانید از تب گزارشات استفاده کنید.

توجه داشته باشید ، بررسی گزارشات از طریق ورود مشترکین امکان پذیر می باشد و زمانی که از طریق شارژ سریع اقدام کنید فاقد گزینه گزارشات می باشد.

18

بر اساس اطلاعاتی که در تصویر پایین ملاحظه می نمایید با استفاده از صفحه "سابقه مالی" از ابتدای آغاز سرویس تا هر زمانی که مد نظرتان می باشد انتخاب نموده و برروی گزینه "گزارش" کلیک کنید و در جدولی که در ذیل آن نمایش داده شده است ، می توانید سابقه مالی خود را ملاحظه نمایید.

لازم به ذکر است مواردی که در جدول با رنگ آبی نمایش داده شده است لینک می باشد و با کلیک برروی هریک از موارد می توانید ریز اقلام فاکتور را نیز ملاحظه نمایید.

19

اعداد نمایش داده شده در زیر جدول سابقه مالی: در صورتی که تعداد اقلام سابقه مالی شما بیش از ۱۰ مورد باشد، جدول مربوطه صفحه بندی می شود و برای ملاحظه صفحات بعدی یا قبلی می توانید از لینکهای عددی که در زیر جدول نمایش داده شده است استفاده نمایید.

برای رویت میزان مصرف و زمان های مربوط به آن ، کافیست مطابق شکل با انتخاب بازه زمانی مورد نظر و سپس کلیک برروی دکمه "گزارش" اطلاعات کاملی شامل زیر قابل ملاحظه می باشد :

▪ مدت زمان اتصال
▪ میزان ارسال
▪ میزان دریافت
▪ جمع ترافیک مصرفی
▪ ترافیک رایگان مصرفی
▪ ترافیک کم شده از اعتبار

20

لازم به ذکر است :

به علت سرویس دهی بهتر، همواره ۵۰۰ رکورد آخر داده از گزارش ریز مصرف نمایش داده میشود. 
اگر تاریخ آخرین رکورد نمایش داده شده با تاریخ انتهای بازه گزارش مطابقت ندارد بازه انتخابی را کوچکتر انتخاب نمایید.

سوالات متداول

از طریق آدرس my.pishgaman.net و ورود به پروفایل کاربری خود، تنها میتوانید اطلاعات تلفن همراه و آدرس ایمیل خود را تغییر دهید. در کنار این دو داده (تلفن همراه و آدرس ایمیل) مدادی طراحی شده که با انتخاب آن امکان تغییر اطلاعات برای شما فراهم می شود. اما برای تغییر سایر اطلاعات می بایست از طریق شماره ۱۵۷۷ با واحد فروش تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید.

بالا Call Now Button